Politica de returnare Mobika.ro
OG.34/2014 mentioneaza ca orice produs se poate returna in termen de maxim 14 zile de la data receptionarii acestuia in conformitate cu OG. 34/2014 ca specificatie in comertul la distanta adica online, cheltuielile de retur cazand in integralitate in sarcina clientului.
*In cazul in care produsele acceptate ca retur prezinta deteriorari, clientul va suporta costurile serviciilor necesare aducerii produsului la conformitate.
Detalii despre dreptul la retragere:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
- – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.
Cum returnez produsul achizitionat de pe MOBIKA.ro?
- Cititi pasii detaliati mai jos referitori la politica de returnare de 30 de zile.
Termenul legal de retur este de 14 zile calendaristice iar cheltuielile de retur cad in sarcina clientului.
Nu se accepta pentru returnare produsele montate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, etc), cat si produsele din gama de bucatarii speciale modulare configrurate conform solicitarii clientului.
Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie utilizate.
ATENTIE! In cazul promotiile in care s-au oferit produse gratuite, returul se accepta astfel:
- In conditiile in care se returneaza si cadoul primit.
- In conditiile in care din valoarea comenzii se va scadea valoarea cadoului primit (daca acel cadou nu poate fi returnat de catre client din diverse motive).
Aceasta extindere a perioadei de retur nu afecteaza in niciun fel prevederile legale privind perioada de notificare de 14 zile calendaristice.
RETUR
Conform legii, cheltuielile de returnare a produsului sunt in sarcina exclusiva a clientului.
Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand una din urmatoarele metode: telefonic, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuata prin urmatoarele metode: ramburs prin acelas serviciu de curierat ce v-a livrat produsul sau predare personala la punctul de ridicare personala MOBIKA.
IMPORTANT: Perioada de retur de 14 zile calendaristice stabilita de legiuitor nu sunt perioade de folosire a produsului, asa ca acesta NU POATE FI UTILIZAT! Aceasta perioada a fost gandita de legiuitor ca un timp de testare a produsului de catre clienti intr-un mod similar celui din magazin.
Exemplu de returnat produs prin curier: Pasii de urmat pentru returnarea unui produs ramburs:
- Sunati la MOBIKA.ro, la tel.0726439599, sa ne transmiteti ca vreti sa returnati produsul sau trimiteti un email la comenzi@mobika.ro
- Ambalati produsul intr-o maniera identica modului in care l-ati primit, astfel incat sa fie livrat in conditii optime, sa fie protejat de lovituri. In cazul saltelelor acestea trebuie sa fie in ambalajul original, nedesfacut. Vom refuza sa primim produsul inapoi daca acesta ajunge neambalat sau ambalat necorespunzator si a fost deteriorat din acest motiv!
- Fotografiati produsul ambalat si ne transmiteti imaginile care confirma ca produsul este pregatit pentru ridicare de catre curier. Un consultant MOBIKA va contacta curierul agreat si va transmite catre dumneavoastra data la care curierul se va prezenta la dumneavoastra si va vom da un contact.
- La data si la ora fixata impreuna cu curierul, trebuie sa aveti produsul in fata portii/cladirii in care locuiti, daca se poate ajunge cu masina curierului acolo, daca nu in cel mai apropiat loc unde curierul poate ajunge cu vehiculul de transport.
Completati si adaugati in colet formularul de retur.
6.Orice retur se va face in acelasi mod in care a fost asigurata livrarea solicitata de dumneavoastra in momentul cumpararii acestuia, pe cheltuiala exclusiva a dumneavoastra.
- Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca optati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:
– daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar prin solicitare scrisa la e-mail comenzi@mobika.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont si restul datelor bancare necesare.
– daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.
– daca dumneavoastra veniti la punctul de ridicare MOBIKA.ro pentru a face retur produsul, returnarea banilor se va face in contul comunicat, prin solicitare scrisa la e-mail comenzi@mobika.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.
In cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere, care poate varia in functie de banca (intre 2 si 14 zile lucratoare). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. transportul initial,transportul,de retur,alte servicii conexe cum ar fi montaj,etc.).
Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).
Returul produselor vandute de magazinele partenere Marketplace MOBIKA urmeaza aceiasi pasi ca si la produsele vandute de Mobika.
Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte:
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau este listat pe site cu informatii incorecte, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a MOBIKA.ro in termenul indicat , respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea bunului cu un altul, se va returna contravaloarea bunului, conform conditiilor aratate mai sus.
Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:
- Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
- Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj sau sună-ne la 0722680400.
Formular de retragere
– se trimite doar daca doriti sa va retrageti din contract.
- Catre: Konforama Trading SRL(Mobika.ro), Str.Freziilor,nr.10,Loc.Catamarasti deal, Botosani,telefon: 0726.439.599 comenzi@mobika.ro (se completeaza dupa caz)
- Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la cumpararea urmatoarelor produse:
- Comandate/Primite la data:
- Numele:
- Adresa:
- Data: