Garantia produselor vandute de Mobika

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Mobika beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. In acest caz, daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul Pick-up & return: completezi formularul de reparatie produs, trimitem curierul la tine sa ridice produsul, gratuit, si dupa ce il reparam ti-l inapoiem tot prin curier, gratuit.Aceasta modalitate de reparatie in garantie este pentru tipul de livrare initial prin curier.In cazul altor modalitati de livrare initiale la cumparare se va respecta aceiasi procedura ca la livrarea initiala.

Produse cu certificat de garantie emis de producator

Pentru o parte dintre produsele vandute de MOBIKA vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat.Poti veni cu produsul si in unul dintre punctele de ridicare MOBIKA pentru livrarile initiale de cumparare prin ridicare personala sau il poti trimite in service completand formularul de Service Pick-up & Return in cazul in care livrarea initiala de cumparare a fost prin curier. Noi vom directiona produsul catre centrul de service autorizat de producator/ distribuitor si, dupa reparare, ti-l vom inapoia in punctul de ridicare personala MOBIKA sau prin curier, in functie de modalitatea prin care ai trimis produsul in service, conform informatiilor initiale de livrare.

Daca doresti ai si posibilitatea sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Garantia produselor vandute de partenerii MOBIKA Marketplace

Pentru toate produsele care beneficiaza de garantie si care sunt vandute si livrate de catre partenerii MOBIKA Marketplace, vei primi certificat de garantie tiparit la livrarea produsului. Certificatul poate fi emis de catre partenerul MOBIKA Marketplace sau de catre producatorul produsului.

Daca certificatul este emis de catre partenerul MOBIKA Marketplace si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata direct de catre acesta.

Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Daca nu ai primit certificatul de garantie pe email / in contul tau de client sau tiparit te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului,prin email la comenzi@mobika.ro sau tel.0722680400.

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de  sesizari.Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Conditii generale de garantie

Vanzatorul acorda garanţie începand de la data receptionarii produselor de catre client, astfel:

  • mobilier/canapele – 2 ani (pentru deficienţe calitative cum ar fi : exfolierea cantului daca aceasta nu s-a produs ca urmare a expunerii la temperaturi mai mari de 50C sau mai mici de 5C; balamale, glisiere sau alte sisteme care nu mai functioneaza corect desi au fost utilizate in regim casnic normal, fara a se interveni asupra lor, s.a.);
  • electrocasnice – 2 ani (pentru deficiente calitative);
  • decoraţiuni – 30 zile pentru ţesături, tricotaje, confecţii şi articole textile precum pături, lenjerii, prosoape, covoare, perdele, huse de canapea, ţesături decorative, feţe de masă (deficientele calitative se refera la fire neuniforme, culoare nefixată, rezistenţa slabă a vopsirilor şi a imprimeurilor, decolorare prin spălare sau prin frecare, modificări dimensionale peste limitele admise, cedarea sau migrarea coloranţilor, cusături desfăcute sau ochiuri scăpate), sticlărie, ceramică, porţelan, tacâmuri (deficientele calitative se refera la decor sau luciu nefixat, exfolierea acoperirilor, accesorii insuficient consolidate), corpuri de iluminat (defcientele calitative se refera la defectarea sub durata minimă de funcţionare declarată de producători, legături electrice interne întrerupte, îmbinări nerezistente).
  • Pe această perioadă, in cazul in care  deficienţele nu sunt imputabile cumpărătorului, Vanzatorul  îşi asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa.
  • Cumparatorul intelege ca, după efectuarea recepţiei şi livrării, nu mai poate invoca deficienţe cantitative sau deficienţe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul recepţiei (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.).
  • Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepţie sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.
  • Orice reclamaţie va fi însoţită de factura de marfă şi contractul de garanţie. În termenul de garanţie Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită sau înlocuirea produsului cu deficienţe calitative, dacă aceste deficienţe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucţiunilor de utilizare şi întreţinere. Vânzătorul îşi  impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanţiei într-un termen maxim de 15 zile calendaristice. In cazul in care clientul are solicitari speciale referitoare la locul, ziua, intervalul orar in care doreste aceste operatiuni, poate exista probabilitatea ca termenul de reparatie/inlocuire sa nu poata fi respectat, si atunci aceasta reparatie/inlocuire se va face cand clientul va avea posibilitate dar respectandu-se orarul Vanzatorului. Produsul înlocuit beneficiază de aceeaşi garanţie ca şi un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanţie ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit.

In cazul reparatiilor in garantie, transportul acestora de la client catre unitatea de reparatii cat si retur vor fi suportate de catre Acaju, in urmatoarele conditii:

  • Clientul pregateste produsul pentru transport in bune conditii, prin a-l demonta si ambala intr-o forma prin care sa fie protejat la transport.
    Clientul va tine cont ca obiectele de mobilier sunt manipulate cu greutate la transport si va ambala produsul in asa fel incat acesta sa nu se deterioreze in urma transportului.
  • transportul produsului este efectuat de catre curier, insa manipularea din locul unde este produsul pana in masina curierului cade in sarcina clientului, la fel cum la livrarea initiala curierul a adus produsul doar pana la usa cladirii;
  • produsul va fi insotit de certificat de garantie si copie dupa documentele fiscale primite la achizitia produsului precum si de o notificare din partea clientului in care acesta expune starea produsului si ce solicita.
  • Cumparatorul este informat asupra faptului ca in cazul in care una sau mai multe dintre conditiile de mai sus nu sunt indeplinite, Vanzatorul va refuza receptia produsului.

Totodata, în cazul în care la receptia produsului se constata ca produsele prezinta urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri mecanice sau, dupa caz, electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, nu vom corecta decat acele probleme semnalate de client in notificarea trimisa initial de catre acesta si care au legatura cu termenii garantiei.Durata medie de utilizare a mobilierului şi scaunelor, precum şi a canapelelor cu tapiţerie din stofă este de 5 (cinci) ani,  iar la decoraţiuni de 6 (şase) luni.